WELKOM BIJ ZWEMVERENIGING S.V.OCTOPUS

SVO staat voor Sport Vereniging Octopus. De vereniging is opgericht door op 10 juli 1970. Op 27 December 1972 werd de vereniging koninklijk goedgekeurd en op 30 maart 1979 werd de vereniging ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer V321764 (tegenwoordig: KVK 40321761). In het begin had de vereniging 4 afdelingen: Zwemmen, waterpolo, badminton en basketbal, vandaar Sport Vereniging Octopus, maar na enkele jaren gingen de badminton en de basketbalafdeling hun eigen weg en bleef alleen het zwemmen over.

De zwemafdeling bestaat uit de wedstrijdploeg en een recreantengroep. De wedstrijdploeg doet mee aan diverse competities in samenwerking met ZVH uit Hardinxveld Giessendam.

Onze zwemvereniging is voor iedereen die graag in het water te vinden is en de techniek van het zwemmen beter onder de knie wil krijgen. Bijkomend voordeel: Zwemmen is één van de gezondste sporten die er bestaat!!

NIEUWSOVERZICHT:

Check snel de fotogalerij van de clubkampioenschappen 2019 en
kijk of  je jezelf ziet zwemmen op 1 van de foto’s!